Nee; elk ticket heeft een unieke code, dus als je eenmaal ingechecked bent, kun je niet nog een keer inchecken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Danku Jan. Dus het is onmogelijk om dagen na betaling met kredietkaart, nog eens dat bedrag eraf te halen?
TurfGraver
6 jaar geleden
"Dus het is onmogelijk om dagen na betaling met kredietkaart, nog eens dat bedrag eraf te halen?"
Dat is een heel ander vraag....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wij hebben een bevestiging gekregen bij betaling. En pas dagen nadien hebben we kunnen inchekken. Maar is het dan mogelijk om bij inchekken nog eens dat bedrag van de kredietkaart te halen?
TurfGraver
6 jaar geleden
Inchecken staat geheel los van een ticket kopen en bedrag van creditcard afboeken.
Natuurlijk kan een bedrijf nog een keer een bedrag afboeken, echter door dit bij je cc verstrekker te melden zullen zij dit voor je oplossen. Je hebt immers maar 1 ticket gekocht.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Danku turf. Heb de bank gebeld en het bedrag is er maar 1 keer afgehaald. Hopelijk blijft het zo.
paulus811
6 jaar geleden
Vanwaar die angst voor een dubbele betaling?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wel ze hebben aan de balie int luchthaven gezegd dat we dubbel hebben ingechekt terwijl dat wizzair zegt dat dat onmogelijk is..