Wie weet een koerier om een heren stadsfiets te verzenden van Hilversum naar Laren (Gld.) ?

Afstand 202 km.
Niet Service Right koerier (= te duur)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Het is niet echt een koeriersdienst maar met blabla kun je het proberen.
http://www.blablacar.nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bordensteker
9 jaar geleden
-
Dat is een soort liftersbemiddelingscentrale voor meebetalende lifters. Hóógst onwaarschijnlijk dat iemand een hele fiets mee gaat nemen en bezorgen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat heb je goed begrepen.
De mensen die meedoen zijn idealistisch en doen het niet uit winstbejag.
Ik ben ook lid en zou het graag doen.