Afmetingen aanhanger binnen zijn kleiner dan op folder en verkoopspraat?

Heb aanhangwagen gekocht en nu blijkt dat de binnenmaten niet kloppen zoals geschreven in folder,verkoper zei dat de maten precissie waren en men buggy er in kon maar nu blijkt dus dat hij te smal is want de maten wijken af in men nadeel,kan ik men geld terugvorderen wegens dwaling?Groeten

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Ik zou contact opnemen met de verkoper en het probleem voorleggen. normaal gesproken zou hij de aanhanger terug moeten nemen of omruilen voor een die wel aan de juiste maten voldoet