Ik bestel een pet uit Amerika. Dit heb ik op donderdag gedaan, het is nu maandag. Tussenland: Japan. Wanneer komt mijn oet binnen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
gvrox
9 jaar geleden
Wie zegt dat het via Japan gaat ?

Antwoorden (2)

dit hangt af met welke maatschappij het komt.
de ene is sneller maar de andere niet .
met een vliegtuig duurt het ongeveer 4-7 dagen .
per boot duurt dit gemiddeld 3 weken
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De EMS. Alleen er staat dat per boot sommige gebieden in de wereld niet worden bereikt. Zoals Nederland en Zuid Afrika. Dus ze gaan het veranderen in Hong Kong Airmail, wat bedoelen ze daarmee?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik het juist kan lezen bedoelen ze dat ze eerst per schip naar japan gaan om daar met hong kong airmail per vliegtuig het pakket naar nederland over te vliegen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke en hoe lang duurt dat?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
er gaat natuurlijk geen pet met de boot mee, dat snap je ook wel
Je andere vraag is inmiddels weg (?), maar ook hier kan ik alleen maar antwoorden dat je waarschijnlijk bent opgelicht en dat je je pet niet zult ontvangen. In het beste geval kun je 3 tot 4 weken na bestelling een namaak-artikel ontvangen als deze niet onderschept wordt door de douane. (in de andere vraag was de URL van de 'winkel' te zien, en de site bevatte vele aanwijzingen dat het niet pluis was).