Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik bestel een pet uit Amerika. Dit heb ik op donderdag gedaan, het is nu maandag. Tussenland: Japan. Wanneer komt mijn oet binnen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Vervoer
608
gvrox
9 jaar geleden
Wie zegt dat het via Japan gaat ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

dit hangt af met welke maatschappij het komt.
de ene is sneller maar de andere niet .
met een vliegtuig duurt het ongeveer 4-7 dagen .
per boot duurt dit gemiddeld 3 weken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De EMS. Alleen er staat dat per boot sommige gebieden in de wereld niet worden bereikt. Zoals Nederland en Zuid Afrika. Dus ze gaan het veranderen in Hong Kong Airmail, wat bedoelen ze daarmee?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ik het juist kan lezen bedoelen ze dat ze eerst per schip naar japan gaan om daar met hong kong airmail per vliegtuig het pakket naar nederland over te vliegen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke en hoe lang duurt dat?
ItisILeClerc
9 jaar geleden
er gaat natuurlijk geen pet met de boot mee, dat snap je ook wel
Je andere vraag is inmiddels weg (?), maar ook hier kan ik alleen maar antwoorden dat je waarschijnlijk bent opgelicht en dat je je pet niet zult ontvangen. In het beste geval kun je 3 tot 4 weken na bestelling een namaak-artikel ontvangen als deze niet onderschept wordt door de douane. (in de andere vraag was de URL van de 'winkel' te zien, en de site bevatte vele aanwijzingen dat het niet pluis was).
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding