Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik moet bij iemand op bezoek bij het P.I. In Amsterdam. Ik wil daar heen op de scooter. Weet iemand miss een goede routeplanner voor mij?

Toegevoegd na 7 minuten:
Sorry, ik zie dat ik ben vergeten te zeggen van waar ik moet vertrekken! Stom,haha ... Maar ik moet dus vanuit Hoofddorp vertrekken ...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Ik raad je de routeplanner van http://www.routenet.nl/ aan. Die vind ik altijd heel handig.

Op de eerste pagina kan je je startadres en je bestemmingsadres invullen. Als de route wordt getoond, kan je je vervoermiddel bepalen.

Zorg er wel altijd voor dat je ook iets meer weet van de omgeving van de route, zodat je zonodig een alternatief kan kiezen. Soms zijn straten of wegen tijdelijk afgesloten of niet begaanbaar en dan moet je natuurlijk niet verdwalen. Je zou dus een print van de route kunnen meenemen waar ook andere wegen nog opstaan, of natuurlijk de route onderweg nog eens bekijken via mobiele telefoon of op een andere manier.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing