hoe kan ik het beste mijn pakketje laten vervoeren?

Ik wil een pakketje laten versturen maar ik weet niet welke postbedrijf het beste kan gebruiken. ik heb keuze uit de volgende bedrijven:

- Gratis verzending (15-25 dagen verzendtijd)
- Singapore post (5-12 dagen verzendtijd)
- Swiss-post (7-10 dagen verzendtijd)
- Hongkong post (7-15 dagen verzendtijd)

Mijn pakketje is <2kg en ik wil graag zsm hebben, betrouwbaar en zeker weten dat het pakketje optijd in nederland is en verzonden naar mijn adres is.
Weet iemand welke ik het beste kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Geen van allen is betrouwbaar. Vaak raken de pakketjes kwijt of zijn ze veel langer onderweg. Bestel liever via een webshop die via DHL of UPS verzend. Houd ook rekening met inklaringskosten, BTW en eventueel invoerrechten.