Als je door verschillende landen moet rijden met huishoudelijke bagage,moet je dat dan aanmelden in de verschillende landen? En hoe doe je dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is huishoudelijke bagage? Een tent (of ander kampeermiddel) met kookgerei?

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat je binnen Europa blijft. Zie de tekst over vrij verkeer van goederen binnen Europa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We willen met een bus naar Egypte rijden, met bagage.....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het over voedingswaren hebt denk ik niet dat ze daar moeilijk doen. Maar waarom zou je die meenemen, terwijl het in Egypte stukken goedkoper is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee meubelen en eigen bezittingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan dit je helpen:
http://www.egypte.duikstart.nl/live/VerhuizenAlgemeen.htm