Wat kan er aan deze scootmobiel mankeren ?

Onze scoot begint tijdens het rijden te hotten en te stoten en schiet dan in denk beveiliging
Dan is er niet meer mee te rijden
Voorheen begon hij te mopperen als je de gas hendel iets te ver in drukte maar eenmaal goed dan reed hij prima
Nu maakt dit geen verschil meer
Het gaat om een pride celebrity
Heeft nieuwe accu en snelheidsregelaar
We hebben geen geld voor reparatie of een nieuwe dus moeten het zelf zien repareren
Ook is het voor ons nog niet mogelijk er ergens 1 aan te vragen ivm de regeltjes

Een beschrijving van dit model nog steeds niet gevonden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (2)

Zit de accu nippels er wel goed op de 2 of 1 accu('s) Of sommige scootmobielen hebben een noodknop als die te vaak is gebruikt of die is stuk. of zit die vast??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet eerst alle dikke kabels van en naar de accu's en motor controleren of die goed vast zitten.
Je moet per accu weten hoeveel volt ze afgeven als ze vol geladen zijn.