Hoe lang ben ik a.s. vrijdag (met de auto) ongeveer onderweg vanaf Den Haag naar Westerlo (België) ? Zie uitleg

Uiteraard heb ik via Google Maps de route en geschatte tijdsduur gezien. Ik moet er rond 10:30 zijn. Waar moet ik rekening houden met file-knooppunten (ook op vrijdag ochtend ?) etc. Alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel afhankelijk van hoe belangrijk de afspraak is, zou ik 2uur en 15/30minuten van te voren aanrijden. Als je dus om 8uur aanrijd heb je eerst rotterdam waar je in de file zou kunnen staan en vervolgens kan het ooit lang duren in antwerpen. Normaal is dit zo'n 1,5uur rijden. Omdat je vroeger vertrekt reken er dan maar een uurtje bij ;)

De Antwerpse Ring kan voor wat vertraging zorgen. Ik zou hiervoor alleen al 3 kwartier extra rekenen, als het heel belangrijk is. Je loopt hoogstens het risico om te vroeg te komen. Verder misschien drukte bij Rotterdam en de Moerdijkbrug. Uurtje of Half 8 vertrekken?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100