Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de goedkoopste manier om met een groep jongeren van Tilburg naar het strand te reizen?

Ik wil als afsluiting van het schooljaar graag met mijn klas (leerlingen zijn 13 jaar) naar het strand. De school is in Tilburg. Het budget is maximaal 8 euro pp (30 personen). De meest voor de hand liggende manieren heb ik al bekeken (dagkaarten met korting bij de NS, bus huren)- allemaal te duur. Heeft iemand andere ideeën?

Toegevoegd na 10 uur:
Ouders laten rijden heb ik ook al bekeken, maar het dichtstbijzijnde strand (Vlissingen) is bijna anderhalf uur rijden en we gaan op een doordeweekse dag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan proberen om een aantal ouders te vinden die met de auto willen rijden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm... ja auto's van ouders of naar een strandbad gaan in de buurt, dan kun je gewoon fietsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wie weet is er in die periode een plaats in de buurt of misschien wel Tilburg zelf waar gemeenten een kunstmatig strand aanleggen en deze kun je dan bezoeken met je klas.
- Aanbieding in de gaten houden van Kruidvat / Blokker met acties.
- Bij mij van de week in de bus gegooid een reclamefolder van NS met allerlei kortingskaartjes waaronder Railrunners ed - misschien kun je contact leggen met NS over mogelijkheden.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Informeer eens wat het kost om een kleine bus met chauffeur te huren voor een dag, bijv. via Connexxion
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding