Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoi ik moet aanstaande vrijdag afrijden en ben ontzettend zenuwachtig is mijn eerste keer moet ik iets in nemen voor de zenuwe ? of niet doen

afrijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
928

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dit zou ik sowieso de huisarts laten bepalen.. Als je m belt schrijven ze vast iets voor.. Tenminste bij mij deden ze er niet moeilijk over.. Vinden ze helemaal niet vreemd.. Vragen veel vaker mensen om! Succes vrijdag! Daarna wordt t auto rijden pas echt leuk !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prbeer eens Bach rescue remedy spray of druppels, werkt bij velen erg goed. Te koop bij bv de DA drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valeriaan werkt ook goed. Gewoon bij de drogist te krijgen. Succes met afrijden - laat je nog weten of je geslaagd bent?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar mokken warme melk drinken vlak voordat je examen moet doen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval. En in één keer geslaagd.
(in opgewarmde melk komt een stof vrij die rustig maakt. Het is bv ook een goed slaapmiddel die niet echt slaperig maakt maar die wel meer rust in je hoofd geeft)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een banaan eten werkt ook tegen de zenuwen, dat was toendertijd een tip van mijn rij instructeur. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valdispert is het meest veilige middel ,je kunt dit gewoon bij de drogist halen en die geeft je nog wel extra advies er bij.Succes en probeer leuke dingen te doen !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding