hoi ik moet aanstaande vrijdag afrijden en ben ontzettend zenuwachtig is mijn eerste keer moet ik iets in nemen voor de zenuwe ? of niet doen

afrijden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (6)

Dit zou ik sowieso de huisarts laten bepalen.. Als je m belt schrijven ze vast iets voor.. Tenminste bij mij deden ze er niet moeilijk over.. Vinden ze helemaal niet vreemd.. Vragen veel vaker mensen om! Succes vrijdag! Daarna wordt t auto rijden pas echt leuk !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prbeer eens Bach rescue remedy spray of druppels, werkt bij velen erg goed. Te koop bij bv de DA drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valeriaan werkt ook goed. Gewoon bij de drogist te krijgen. Succes met afrijden - laat je nog weten of je geslaagd bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar mokken warme melk drinken vlak voordat je examen moet doen. Dat heeft mij geholpen in ieder geval. En in één keer geslaagd.
(in opgewarmde melk komt een stof vrij die rustig maakt. Het is bv ook een goed slaapmiddel die niet echt slaperig maakt maar die wel meer rust in je hoofd geeft)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een banaan eten werkt ook tegen de zenuwen, dat was toendertijd een tip van mijn rij instructeur. Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Valdispert is het meest veilige middel ,je kunt dit gewoon bij de drogist halen en die geeft je nog wel extra advies er bij.Succes en probeer leuke dingen te doen !