waarom rijden ze in Frankrijk op de autobaan, met de linker knipperlicjt aan, terwijl ze helemaal niet naar links ofoz gaan?

we waren in frankrijk, en op de autobaan knippert iedereen naar lijks, terwijl ze gewoon op hun baan blijven, erg erg irritant...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
3.8K

Antwoorden (3)

Dat is om aan te geven dat ze aan het inhalen zijn, en dat je het niet in je hoofd moet halen om ook naar links te gaan.
bamibal
12 jaar geleden
Fransen zijn slordige, gevaarlijke en arrogante rijders. Daarnaast hebben veel Franse auto's geen automatische terugslag van het richtingaanwijzerknopje, en het wordt daarom vaak vergeten terug te zetten in de neutrale stand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ronron1212
12 jaar geleden
Echt onzin hoezo geen automatische terug slag ga eens kijken bij de dealers
ronron1212
12 jaar geleden
Alle franse merken hebben een gewone richting aanwijzer die automatisch terug gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Etab, ik zie meer buitenlanders in frankrijk links blijven plakken dan fransen zelf.......
catamiki
2 jaar geleden
fransen rijden in dezelfde auto's als jullie en jullie rijden ook in franse auto's
dit is inderdaad om aan te geven dat ze aant inhalen zijn, ze laten hun linkse knipperlicht aanstaan totdat ze helemaal klaar zijn met inhalen dus als ze van plan zijn om meerdere auto's in te halen kun je dat daar uit opmaken, het is voornamelijk bedoeld voor auto's die achter hun rijden. Het is geen regel of wet, meer een fatsoensnorm, voor ons komt het misschien arrogant over, zo is het niet bedoeld.