Hebben alle p+r in Amsterdam een tijd tot wanneer je er in kan rijden? Of zijn er ook welke waar je 24 uur per dag naar binnen kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Alle locaties zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag geopend en is er een beheerder aanwezig.
Let op: inrijtijd P+R Bos en Lommer is van 7:00 u
ur tot 22:00 uur. En bij P+R Gaasperplas kan inrijden van 7.00 tot 19.00 uur. Uitrijden kan bij beide terreinen 24 uur per dag.
AlphaLimaSierra