Wat gebeurd er als je autopech krijgt op een ophaalbrug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vervoer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is er voor bijzonders aan om daar stil te staan?

Het beste antwoord

Er hangen camera's bij de burg die ziet het en de brug gaat niet open. Dit zie je ook bij files
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vaak is er ook gewoon een brugwachter, die de brug niet open zal doen als er nog een auto op staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En meestal hebben ze stoplichten/slagbomen bij zulke bruggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel

Andere antwoorden (1)

Dan probeer je het probleem zelf te verhelpen of bel je de pechdienst of je wacht totdat iemand je helpt.
Ik heb wel eens te maken gehad dat de auto met mijn gezin in de file stond op een bewaakte overweg en niet aan de praat was te krijgen. Toen gingen de bellen rinkelen en kwam er een trein aan.