wat is voertuigen in het Engels, maar dan inclusief boten en vliegtuigen en motors en vrachtwagens.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Het beste antwoord

Transportation (vervoer)

By any means of transportation! = Met welk vervoersmiddel dan ook!

Er zal nog wel een betere voor zijn maar het is een begin

Succes

Toegevoegd na 6 minuten:
Voertuig slaat in nederland ook niet op motorfietsen boten en vliegtuigen kwam ik achter

NL: voertuig
EN: vehicle
DEFINITIE NEDERLANDS: ieder motorvoertuig met of zonder carrosserie, op ten minste vier wielen en met een door de constructie bepaalde maximumsnelheid van meer dan 25 kilometer per uur, bestemd om aan het wegverkeer deel te nemen, alsmede aanhangwagens daarvan, met uitzondering van voertuigen die zich over rails voortbewegen, landbouwtrekkers en landbouwmachines
DEFINITIE ENGELS: any rolling-stock component unit,either motor or trailer

Dus zou het nog even bij "transportation" houden!

Toegevoegd na 1 uur:
Voor de duidelijk dit is de technische definitie van het woord voertuig, niet mijn mening (maar toch bedankt voor de -'tjes)
En vehicle is in het engels echt een rijdend vervoermiddel!
Blijf dus "(means of) transportation" over!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
M.i. is een kar of rijtuig (zonder motor) ook een voertuig en hoeft het ook niet tenminste 4 wielen te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je daar schrijft voor Nederlands is volgens mij een wettelijke definitie, dat gaat over het gebruik van bepaalde wegen en bepaalde andere wetgeving in het normale taalgebruik is een voertuig wel al die dingen die hier genoemd worden. In het Engels zal 'vehicle' dan ook goed zijn.

Andere antwoorden (2)

Ik denk dan aan het woord vehicles.

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog even verder gezocht:
13 jaar geleden
volgens mij kun je het beste "vehicles" gebruiken.
'means of transportation' zijn naar mijn idee meer vrachtauto's, vrachtvliegtuigen, bakfietsen en dat soort dingen.