Wat gebeurt er uiteindelijk met de restanten van een vliegtuig na een crash?

Nadat alle onderzoeken afgerond zijn.

Wordt er nog iets hergebruikt of verkocht aan verzamelaars?

Wordt er nog wat gerecycled?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV +

Het beste antwoord

Na een bewaarperiode gaan ze terug naar de eigenaar en die kan besluiten wat er mee gebeurt.

Meestal dus ter vernietiging naar de sloper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan het eind wordt alles gerecycled en worden er weer nieuwe producten van gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er wordt niets hergebruikt of gerecycled. Alle onderdelen die van belang zijn zullen worden bewaard. Grote delen worden na een poos vernietigd (ze moeten niet belangrijk zijn) Wel worden van deze delen fotos gemaakt. Dingen zoals zwarte doos enz. worden wel gewoon bewaard en gedigitaliseerd.