Kan ik mijn vliegticket vergoed krijgen nu ik niet naar Amerika vlieg met United Airlines?

De vlucht zal hoogst waarschijnlijk gewoon doorgaan. Ik wil echter niet mee door Corona. Geen contact te krijgen met maatschappij via mail of telefoon. Vlucht naar Washington begin januari rechtstreeks bij United geboekt. Heb ik recht op geld terug of voucher?

3 jaar geleden
1.2K
ronron1212
3 jaar geleden
Nee dat heb je niet jij wil niet mee maar als de vlucht gewoon gaat heb je geen recht.
Antoni
3 jaar geleden
Je stelt je vraag op een zondagavond. Misschien wordt jouw e-mail of telefoontje wel tijdens kantooruren (maandag tot en met vrijdag, tussen 9:00 en 17:00 uur) beantwoord. Dus probeer het later nog eens, zo raad ik je aan.

Antwoorden (1)

Je hebt geen recht op geld terug. Maar je kunt wel een vluchtkrediet krijgen:
Selecteer op united.com 'Mijn reizen' en voer uw gegevens in.
Selecteer 'Vlucht annuleren'.
Bevestig uw vluchtannulering.
Als u wel wilt vliegen, selecteer dan 'Gebruik toekomstig vluchtkrediet' en pas het krediet toe op de vlucht.
SimonV