Dan zal ie neerstorten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zal de piloot proberen een noodlanding te maken, hoop ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er tijdens het opstijgen de motoren uitvallen, is het einde nabij, het vliegtuig zal waarschijnlijk geen hoogte genoeg hebben om een glijvlucht te kunnen maken, dus neerstorten zal het gevolg zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afhankelijk van de lengte van de baan hoe dan ook direct in de "ankers" Hoe dan afkappen de start. Ingeval dat de kist al meters de lucht in is dan zal worden getracht een zo veilige mogelijke uitwijkplaats te vinden. Al zou het toestel door te harde landing of raken van bijv begroeiing ernstige schade doen oplopen.
Hoe dan ook, met genoeg snelheid evt. ruimte en z'n hoogte zal de piloten wel een herstartprocedure van de motoren doen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zullen de piloten. (eh,het zijn er 2 in de cockpit)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het direct na het loskomen is zal hij weer naar beneden zakken. Tijd om te herstarten etc is er niet.
Maar dat alle motoren tijdens de start uitvallen is wel een
heel kleine kans.

ALs er 1 of 2 motoren uitvallen kan het vliegtuig nog door vliegen om (als er tijd voor is brandstof te dumpen) en daarna te landen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zal die nierstorten. Maar het zou echter bijna nooit voorkomen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan proberen ze op een naburig veld of lang plat stuk land te landen.