Wat zijn de entree kosten voor de openluchtmachtdagen in Gilze-Rijen dit jaar, of is het gratis?

Titel zegt genoeg

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

De Luchtmachtdagen zijn een openbaar evenement en daardoor gratis te bezoeken

Rondom de vliegbasis kun je parkeren voor 5 euro per dag of met de motor 2 euro.
Fiets stallen is gratis.

Bij de eet- en drinkgelegenheden kunt u uitsluitend betalen met consumptiemunten. Deze zijn te koop bij de muntverkooppunten naast de eet- en drinkgelegenheden. Heeft u aan het eind van de dag munten over, dan kunt u deze weer inleveren.

Producten van de verkoopstands en consumptiemunten voor de eet- en drinkgelegenheden kunt u contant betalen. Bij enkele stands kunt u pinnen.
Op het publieksterrein is een pinautomaat aanwezig.