Waren er vroeger vanaf Rotterdam Airport ook vluchten naar niet-Europese steden mogelijk?

Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat je jaren geleden ook naar de Noord-Amerika kon vliegen vanaf dit vliegveld. Of heb ik dat verkeerd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In ieder geval vlogen ze zo'n dertig jaar geleden af en toe ook naar Paramaribo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bron?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring.

Andere antwoorden (1)

Er zijn nog steeds intercontinentale vluchten mogelijk vanaf rotterdam-the hague airport. bijvoorbeeld naar turkije, (antalya, bodrum, dalaman), canarische eilanden(tenerife, las palmas). Ik zie nergens op internet iets over vluchten naar amerika, zowel op de officiele website en wikipedia en andere bronnen staan daar geen gegevens over.