Wat voor banen zijn er op het gebied van het ontwerpen van vliegtuigen en ruimtevaart?

Bij bijvoorbeeld de studie lucht en ruintevaart

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er zitten veel complexe systemen in een vliegtuig, en een engineer zou nooit alle systemen uit zijn hoofd kunnen leren, je zou contact op kunnen nemen met een vliegtuigbouwer (kijk naar Boeing en Airbus) of zij nog verschillende vacatures staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Technic modellering: lucht en ruimtevaart, daarna kan je bij B.V. Airbus terecht.
(ik ben bij Airbus Toulouse geweest, echt supergaaf!)