Als je alleen met handbagage reist en je checkt online in kun je dan rechtstreeks doorlopen naar de security check?

Voor een vlucht binnen europa met klm?

Mij lijkt van wel, want wat moet je nog aan die balie?

Iemand ervaring? Dat ik straks niet te laat kom omdat ik me daar TOCH had moeten melden

(boarding kaarten schijn je ook thuis te kunnen printen)

12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Precies online inchecken en met je boardingcard kun je dan gelijk door de security check en naar je vliegtuig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan de balie hoef je alleen maar je ruimbagage in te leveren. Als je idd ingecheckt hebt thuis, hoef je dus niet langs de balie. maar dat was vorg jaar, dus ff cjecken op de site van het vliegveld of maatschappij kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pas naar Krakau geweest. Met Ryanair.
Boardingkaart thuis uitgeprint.
Koffertje mee en grote zakken in de jas gemaakt.

Op de heenweg werd het koffertje gewogen,
vliegveld Charleroi, Brussel Zuid.

Op de terugweg helemaal niet.

Niet bij een balie gestaan. Meteen door naar de security.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
+ voor die toevoeging van die zakken. ik zie me al staan: mevrouw wat zijn die bobbels daar op heuphoogte? "o niks, voor 4 dagen sokken en ondergoed"