Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Afhankelijk van de ervaring ( aantal vlieguren )
Tussen de 2300 euro en 2700 euro per maand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedragen zijn netto...

Toegevoegd na 52 minuten:
Op verzoek bronvermelding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke bron?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel hoor.
Wat ga ik verdienen als piloot?
Het salaris is afhankelijk van je leeftijd en ervaring. Ook de luchtvaartmaatschappij en het type vliegtuig zijn hierop van invloed. Het startsalaris van een verkeersvlieger ligt ongeveer tussen € 27.000,- en € 45.000,- per jaar. Het salaris kan vervolgens snel oplopen tot een bedrag van € 100.000,- en meer.

Specifiek Transavia heb ik niet kunnen vinden, maar het zal niet veel afwijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
transavia.com (want zo heten ze ;-) ) is een lowcost maatschappij, dus daar zul je vrij tegen de lage kant zitten wat betreft salaris. Dus rond de 30.000 per jaar en naar mate je meer ervaring hebt kan het oplopen, maar de genoemde 100.000 zul je niet snel halen daar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lowcost maatschappij of niet, een ervaren captain bv kan zeker wel met veel vlieguren rond de 100.000 euro per jaar verdienen. Salaris heeft veel te maken met functie bv Co piloot of captain en aantal vlieguren.. En dit weet ik uit zeer betrouwbare bron ;)
€120,000,-
het is ook moeilijk dus je mag er wel wat bij verdienen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding