Hoogstwaarschijnlijk wel. Tenzij je via de VS aan komt vliegen, maar zelfs dan is het nauwelijk te vermijden.

Overigens: Er is geen hogere kans op ongelukken daar dan ergens ander hoor. Er komen wel ongelukken voor, maar dat is oa te danken aan de hoge dichtheid van verkeer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is te vermijden, als jij je vlucht met tussenstop boekt en een omweg neemt kun je het omzeilen. Doe je dat niet, dan vlieg je er waarschijnlijk wel overheen!
Dat is te hopen tenminste ;)