Waar boek je het goedkoopste vluchten van hyderabad (India) naar Kathmandu (Nepal)

En hoeveel zou een retourtje kosten?

Ik zou later vd maand graag een paar dagen naar Nepal gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mijn man is al een paar keer naar Nepal gevlogen en was het goedkoopste uit via vliegtickets.nl
De exacte prijs weet ik niet meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In india heb je diverse maatschappijen die je even kunt checken.

JetAirways en Goair zijn vrij goedkoop.

Air India, Kingfisher Airlines, en Indian Airlines zijn over het algemeen iets duurder maar kunnen wel eens een goede special hebben.

Waarschijnlijk zul vanaf Hyderabad over Delhi moeten vliegen, aangezien ik betwijfel dat er een directe connectie is tussen deze en Kathmandu.

Wat je het beste kunt doen is even rondkijken voor prijzen op de websites van de genoemde airlines, en dan vervolgens (wanneer je in India bent) langs van die kleine booking bureautjes gaan en hun aanbod vergelijken met wat jij gevonden hebt. Zo weet je ook direct dat je niet opgelicht word (wat ontzettend vaak gebeurt in India)

De preciese prijs kan ik je niet vertellen (gezien je daar toch wel een paar uur voor uit moet trekken om die te vinden) maar je moet rekenen op om en nabij 150 euro.

Als je nu nog in Nederland zit, raad ik je TEN STERKSTE af om dat ticket nu al te boeken, India is een gekkenhuis en je hebt geen idee wat er gaat gebeuren, wie je ontmoet, of waar je vastloopt.
Als je naar India gaat, boek NOOIT vooruit, daar ga je spijt en stress van krijgen, dat garandeer ik je, en qua prijs maakt het niet zo heel erg veel uit of je een maand of een dag of vijf van tevoren boekt.

Veel plezier en succes gewenst!