kan iemand mij helpen omtrent bezorging pakket?

Ik moet een pakket laten ophalen uit Eindhoven om vervolgens te bezorgen in Utrecht (waar ik woon), en ik wil zelf proberen de bezorging te regelen. de afmeting van het pakket is:
470 x 855 x 360 (mm)
en het gewicht is 37 kg!

Hoe kan ik te werk gaan?
zijn de bezorgkosten duurder dan 87 euro?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Rieneke1
13 jaar geleden
aanhanger?
zo'n pakket gooi je toch gewoon op de achterbank?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geen rijbewijs :(

Het beste antwoord

Je zoekt een koeriersbedrijf en gaat daar prijzen bij vergelijken, dan regelen hun het ophalen en bezorgen.

Onderstaand een koeriersbedrijf.

Even snelgerekend, want ik ken het precieze adres natuurlijk niet, zijn de kosten voor deze opdracht wel ruim 91 euro exclusief BTW.

Toegevoegd na 5 minuten:
Heb nog een bron toegevoegd, dit is misschien wel interessanter. EN goedkoper!!!!
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Is het dan niet handiger om voor minder dan 87 euro het zelf op te halen met de auto? Een beetje auto van tegenwoordig gebruikt op Utrecht-Eindhoven-Utrecht geen 87 euro aan benzine.. laat staan diesel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb geen auto laat staan rijbewijs
sterredag
13 jaar geleden
vrienden, familie??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede tip!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak er een dagje uit van...
Evoluon oid.
etc
Misschien is dit wat voor je: Rijnlanden

www.rijnlanden.nl

Bijgaand link met prijzen, maar daar zal nog wel wat bijkomen denk ik.

Toegevoegd na 11 minuten:
Deze link is voor een pallet €47.50
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Maximale afmeting en gewichten per pakket: lengte 1.75 meter- omvang: 3 meter - gewicht: 31.5 kg pakketje is dus te zwaar.
Annswers
13 jaar geleden
Ja je hebt helemaal gelijk, pallet kan ook € 47.50
wellicht kun je via het Eindhovens Dagblad in de rubriek vraag en aanbod vragen of iemand uit Eindhoven toevallig binnenkort naar Utrecht moet. Die zou dan voor een kleine vergoeding (bosje bloemen of zo) misschien je pakket mee willen nemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon vlak bij Eindhoven en ga zondag de 29 ste dus, via Utrecht naar Amsterdam.
Als je je e-mail geeft, kan ik je gratis helpen.
Ik heb een Volkswagenbus dus daar moet het zo inpassen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nu 2 pakketjes kuntn maken daarvan met ong. dezelfde afmetingen kun je bij DPD al voor 6 euro per pak opsturen voor heel NL. dus splits het in tweeen en je betlaad 12 euro voor heel je pakket. (dit omdat ze een limiet hebben van 31 kg. per pak)