Hoe werkt het verzendenvan pakket via GLS?

Ik heb een label aangemaakt maar nog geen betaling gedaan. Wanneer moet je betalen? Moet dit bij afgifte pakket in de shop? Kan ik nog afzien van verzending?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
4.2K
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Je betaalt altijd pas bij het afgiftepunt. Zo werkt het toch bij elke pakketdienst? Tuurlijk kun je afzien van verzending, gewoon niet naar het afgiftepunt gaan.
TurfGraver
2 jaar geleden
@BonBon, je kunt soms ook al online betalen en dan afgeven.
https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/direct-pakket-versturen/

Antwoorden (1)

GLS:
Verstuur eenvoudig uw pakket via een GLS PakketShop. Vul onderstaand formulier in om een verzendetiket per e-mail te ontvangen. Print deze uit en plak deze op uw pakket(ten). U betaalt in de GLS PakketShop.

Je kunt afzien van verzending door het pakket niet af te leveren bij GLS.
SimonV