Een pakket verzenden naar de Canarische eilanden is via ParcelParcel de goedkoopste manier van verzending.
ParcelParcel is in 2013 in Nederland opgericht en sinds 2016 tevens actief in België.
Via bijgaande site kun je de verzendkosten en de levertijd berekenen.
https://www.parcelparcel.com/nl_NL/pakket-versturen-canarische-eilanden/
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Goeievraagstell
4 jaar geleden
Nou. Ik kreeg een offerte. Boven de 1200€. Dat zal dan toch niet de goedkoopste oplossing zijn...