hoe zit het met een studenten ov kaart als je met de trein wil?

je kan namelijk niet in en uitchecken ermee bij de trein.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

als je een studenten ov jaarkaart hebt hoef je niet in en uit te checken met de trein ..

bij de bus wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon instappen zonder in te checken en uitstappen zonder uit te checken

moet ook volgens de ns
bij de bus metro en tram moet je wel in en uitchecken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je nu persé tóch inchecken (dat kan namelijk gewoon altijd, maar het hoeft niet, zoals hierboven gezegd) staat er op elk station minimaal 1 in-/uitcheck paaltje. Houd hier je kaart tegenaan en hij checkt in of uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zit goed, ik voel me erg vertrouwd met mijn ov-kaart in de trein.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de conducteur de kaart scant zien ze staan of je een week of weekend-ov kaart hebt. Als je geen reisrecht meer hebt komt dat ook op het scherm te staan , als je dus met de trein reist hoef je niet in te checken!