Bestaat er een ov-kaart waarmee je een week lang onbeperkt kan reizen met het ov?

Een paar vrienden komen vanuit het buitenland voor een week naar Nederland, en we zullen veel met de bussen en treinen gaan reizen. Is het mogelijk om een ticket te kopen waarmee de hele week onbeperkt gereisd kan worden?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
2.3K
Ritsuka
5 jaar geleden
Je hebt ook wel eens zo'n voordelige trein dagkaart van Kruidvat ofzo, maar die zijn meestal alleen voor 1 dag in het weekend.

Antwoorden (1)

Helaas niet voor een week. Wel voor één dag: Holland Travel Ticket. Kost € 39,- per dag als je niet op werkdagen in de ochtendspits reist, of € 55 voor ieder tijdstip op de dag. Zo'n ticket geldt onbeperkt voor trein (behalve Thalys en alleen met toeslag in Intercity-direct en ICE), bus, tram en metro.
Amadea
5 jaar geleden
paulus811
5 jaar geleden
+ neem aan dat je ze vooraf kunt kopen voor de hele week
Amadea
5 jaar geleden
De online bestelmogelijkheid geeft de optie er 10 tegelijk te bestellen.