Vanaf welke tijd mag ik met de dagkaart met de trein reizen?

ik heb een kaart gekocht bij de kruidvat https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes
maar er staat nergens iets over een tijd, dus zou ik gewoon de trein van 7 uur kunnen pakken?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.3K
ronron1212
6 jaar geleden
Met het e-ticket kun je 1 dag onbeperkt reizen en is geldig voor 1 persoon op één zaterdag of zondag van 22 juli t/m 22 oktober 2017 in de 2e klas. Geen tijd begrenzing want het is in het weekend.

Antwoorden (1)

Gewoon de hele dag, dus ook met de trein van 7:00.
Maar je mag alleen in het weekend reizen, dan is er ook geen echte ochtendspits dus is het op zich wel logisch dat er geen beperking op de begintijd zit.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Maar met een dalurenabonnement mag je in juli en augustus ook vóór 9 uur met korting reizen, omdat de ochtenden door de zomervakantie minder druk zijn dan de andere maanden.