Waar vindt je in het centrum nog oude nostalgische leuke winkeltjes?

Leuk straks op treinreizen kris kros door nederland

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Amsterdam!

(alleen die winkeltjes met die rode lampjes voor de ramen schijnen nogal duur te zijn...)

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook leuk:

Zandvoort
Enkhuizen
Maastricht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Deventer. Zijstraat van de Brink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Bergen in Eindhoven. De grote berg en vooral de kleine berg en de bergstraat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haarlem
In de speciale straatjes van Haarlem, zoals de Warmoesstraat, de Kleine Houtstraat en de Gierstraat, vindt u een veelvoud aan bijzondere en verrassende winkels. De hofjes, grachtjes, prachtige oude binnenstad en dito gevels spreken voor zich.

Leiden:
Deze bekende studentenstad heeft veel monumenten en andere, bijzondere bezienswaardigheden. Met zijn 88 bruggen en leuke grachtjes is het een gezellige stad om doorheen te lopen. Naast de grote ketens vind je hier kleine boetiekjes en restaurantjes. In de Nieuwe Rijn kom je leuke winkels en koffiehuisjes tegen. De laatste zondag van de maand is het koopzondag in Leiden

Hier vind je een uitgebreide keuze:
http://www.shopgids.nl/steden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Den Bosch, Amsterdam,Maastricht