Kan je geld van de ene naar de andere OV-CHIPKAART laten overzetten?

Ik heb zojuist 100 euro op een anonieme ovkaart voor mijn zoon van 17 gezet. Nu heb ik net gehoord dat als hij een persoonlijke kaart aanvraagt, hij met 40% korting mee kan reizen met zijn klasgenoten die een studenten ov hebben. Kan ik bij een service punt op het station het tegoed van de anonieme kaart op de persoonlijke kaart laten over zetten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (1)

Nee, maar je kunt wel het saldo van je anonieme kaart laten terugstorten op je rekening. Vervolgens kun je uiteraard opnieuw saldo toevoegen, maar dan aan de persoonlijke kaart.

Toegevoegd na 44 seconden:
Terugstorten van bedragen boven de €30,- kan alleen via een formulier, dus niet aan de balie.