Is het instaptarief bij NS maar 10 euro met een DAL Voordeel abonnement?

Is het instaptarief bij NS als je een NS DAL Voordeel abonnement hebt 10 euro in plaats van de 20 euro normaal gesproken? Dit las ik ergens.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Ja, dat klopt. Om te kunnen reizen bij NS dien je minimaal het instaptarief van € 20 op je ov-chipkaart te hebben staan. Maar wanneer je Weekend Vrij, Dal Vrij, Dal Voordeel, Altijd Voordeel of een Voordeelurenabonnement hebt, dan is het instaptarief € 10.
Voor Altijd Vrij en Kids Vrij hanteert NS trouwens helemaal geen instaptarief.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks!