Je hebt een 2eklas kaartje voor de trein. De 2eklas is vol. Ook staan lukt niet meer, noch in de hal. Zitten in de 1eklas mag niet. Staan wel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Gebeurd iedergeval en de NS grijpt niet in, dus dit zal zeker mogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Anders kom ik je wel redden, ik ben nu een jaguar ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een jaguar aan mijne borst....;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat een jaguar was, dan stond je niet meer overeind, hahaha.
Ik vraag me wel af, hoe dat poesje zo kan blijven hangen, zonder zijn nagels te gebruiken, of hou je hem vast, en zie je dat niet op de foto ? Anders volgens mij nogal au hahaha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze ''hangt'' in het truitje...
ja, dat mag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dAN ga je uiteraard in de eerste klas zitten,je bent toch niet gek om te gaan staan,zie je een conducteur er aan komen loop dan weg,of anders zeg het gewoon je krijgt echt geen boete want ik heb het meer als 1000 keer gedaan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,met jouw gezicht lukt dat wel,maar probeer het een met het mijne!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lukt altijd Moolkeesje,je krijgt er geen boete voor,zo kinderachtig zijn ze niet
Volgens mij is de regel dat als de 2e klas en de hal compleet afgeladen zijn, je gewoon eerste klas mag gaan zitten.
En met die regel kan je een beetje spelen; als er helemaal geen zitplaatsen zijn (ook niet bij de deuren) en er staan hier en daar wat mensen, ga dan gewoon eerste klas zitten.
Doe ik ook altijd in zo'n situatie, nooit problemen mee gehad, ook niet bij kaartcontrole.
Je betaalt tenslotte voor een zitplaats, zal je die krijgen ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Utrecht
14 jaar geleden
Helaas, je hebt geen recht op een zitplaats; je betaalt voor een vervoersbewijs. Let maar eens op wat de conducteur zegt als hij/zij de coupé binnen komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je betaalt niet voor de zitplaats, maar voor het vervoer. Daarom heet het een vervoersbewijs, en niet een plaatsbewijs.