moet ik mijn oude ov studentenkaart die in december is verlopen inleveren nadat ik nu een ov chipkaart heb?

Mijn oude ov studentenkaart is verlopen (december 2009) maar moet deze nu worden ingeleverd? ik ga wel gewoon door met mijn studie maar heb nu de ov chipkaart. Of kan ik de ov studentenkaart gewoon weggooien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Die kun je gewoon weggooien. Zoals je al schreef: Die is verlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je mag je oude OV studentenkaart altijd gewoon houden. Deze hoef je niet in te leveren. Ik zou hem alleen nog even bij je dragen als je gaat reizen. Ik laat hem altijd zien in combinatie met mn (tijdelijke) ov chipkaart. Zolang die chipkaart nog niet optimaal werkt in het openbaar vervoer wordt dit ook aangeraden. Ik zou hem dus ook nog niet weggooien :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt je oude OV-studentenkaart weggooien als je je nieuwe Studenten OV-chipkaart opgeladen hebt.

80 procent van alle studenten hebben inmiddels hun Studenten OV-chipkaart opgeladen. De rest reist nog met een papieren ov-studentenkaart of met een ov-chipkaart die nog niet is geactiveerd. Vanaf 16 maart mag dat niet meer en moet je dus met je opgeladen Studenten OV-chipkaart reizen.