welk zonnenabbonment moet ik nemen ?

ik wi van amsterdam mstl station naar het museumplein/stad kunnen reizen, maar geen idee welke zonne/ster-abbonoment ik bij OV.nl moet afsluiten

Toegevoegd na 53 seconden:
amsterdam amstel station - museumplein(centrum)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gvb.nl/reisinformatie/plattegronden/Pages/Trammetrokaart2013.aspx

Antwoorden (1)

Het landelijk sterabonnement is vanaf begin 2013 niet meer te koop. Regionale sterabonnementen bestaan wel. Voor jou zou dat dan het Randstad Noord Zone Abonnement kunnen zijn dat gebruikt kan worden in alle bussen, trams en metro's van GVB, EBS en Connexxion binnen stadsregio Amsterdam, Zaanstreek, Amstelland-Meerlanden, Waterland, Almere stad en streek, Noord-Holland.

De reisafstand is natuurlijk afhankelijk van het aantal sterren. In jouw geval zal dit 1 ster zijn met als centrumzone 5700. Vanuit die zone kun je dus 1 zone naar alle kanten reizen. Volle prijs euro 48,50/maand. Het is een 'reisproduct' dat op je OV Chipkaart komt te staan.

Nog een optie:
"Heb je een 1-ster abonnement? En reis je alleen met de GVB tram, bus en metro?"
Het GVB Zone abonnement kost euro 44,00/maand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Abonnementen tegen gereduceerde prijs voor personen van 4 t/m 18 jaar en 65-plussers.
Computoon