Op welke site van connexxion kan ik de bustijden terug vinden ivm schooltijden in Zeeland ?

Ik reis elke dag in de week op en neer van Zierikzee naar Goes met de bus voor me werk .Normaal ga ik met de bus van 7.10 uur om om 8 uur op mijn werk te zijn .Maar tijdens school vakanties zijn de busuren aangepast .Waar kan ik de site vinden met deze aangepaste uren ?
Dat is mijn vraag ?Wie stuurt me een link aub ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op de site van Connexxion staan alle buslijnen; zoek de verbinding van Zierikzee naar Goes op of type het lijnnummer (132) in. En je ziet de dienstregeling.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je ziet dat de dienstregeling die wordt aangegeven alleen voor de vakantieperiode geldt

Toegevoegd na 1 uur:
Als het goed is staan ze ook in het bushokje vermeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van OV9292
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie hieronder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de tijd en datum invult wanneer je wilt vertrekken of ergens aankomen heb je die tijden toch ook meteen.