mijn zoon heeft een maandkaart voor de bus kan hij deze in 2012 weer gebruiken?

Ik hoorde dat deze ook ophoud wat moet hij dan er word ons via het busbedrijf niks meegedeeld?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als zijn maandkaart nog geldig is, kan hij die in 2012 nog gebruiken. Moet hij daarna een nieuwe maandkaart kopen, dan moet hij die in de vorm van een reisproduct op zijn OV-chipkaart zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je het beste even telefonisch bij je vervoersbedrijf kan informeren. Want wat ik begrijp verschilt het per bedrijf.

Het papieren sterabonnement verdwijnt en wordt grotendeels vervangen door een abonnement op een persoonlijke ov chipkaart. Maar er schijnen voor enkele bedrijven uitzonderingen te zijn. B.v. voor Arriva.