Wie weet handige ezelbruggetjes om het uitchecken met de ov chipkaart niet te vergeten?

Ik vind het lastig om hier telkens aan te denken en het ging al eens mis, juist bij een maatschappij waar het niet terug te vragen is. :-( Dus wie heeft tips zodat ik het nooit meer vergeet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik houd m altijd in mn hand als ik in de bus zit, dus na het inchecken niet terug in je portemonnee doen. ik luister vaak muziek dus ik houd m in dezelfde hand als mn muziekspeler of mobiel.

Bij mij helpt het, maar het kan zijn dat het gewenning is hem terug te stoppen, dan is het misschien iets lastiger.

Ik heb ook wel eens van iemand gehoord die m in zn schoen deed en hem voelde bij het opstaan, kwestie van oefenen denk ik :P

of als je weet wanneer je moet uitstappen een wekker zet (op je mobiel) die afgaat vlak voordat je bij de halte bent.

Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgensmij is er een applicatie die je waarschuwt om uit te checken voor smartphones.

Als je geen smartphone hebt kun je de wekker van je telefoon zetten als je weet hoelang de reis ongeveer duurt.

Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Voor applicatie zie bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slim! Ga ik uitproberen! +