wat betekend dit verkeersbord?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat het standaard 'pas op' bord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, dat is een driehoek met uitroepteken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een verbodsbord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog veel te leren dus ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vreemde plaats voor een bord..

Het beste antwoord

gesloten verklaring

Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat betekend verboden toegang.
Het rode bord met een witte streep betekend dat ook, maar dan voor een eenrichtingsweg. Dit bord betekend verboden toegang (van beide richtingen)

Toegevoegd na 12 minuten:
voor bestuurders van een voertuig (dus niet voor voetgangers)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En voor al het verkeer verboden toch?? Ook voetganger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet dat er even bij! Van mij een + :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
trouwens nee, voor iedere bestuurder van een voertuig, dus niet voor voetgangers, want daar is dit bord voor http://www.google.nl/images?hl=nl&xhr=t&q=verboden+voor+voetgangers&cp=0&nord=1&ion=1&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1920&bih=955
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je heb gelijk!!! ++ :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
;)
Verboden toegang, in beide richtingen, voor alle bestuurders.

Maar een vreemde plaats voor dit bord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat komt omdat wij die hebben geplaatst, naast onze camping. want er komen vaak veel toeristen over dat weggetje rijden, maar dat weggetje loopt dood, en helemaal rechts is de rivier. en als er mensen lekker zitten te genieten en naar dieren ( herten / zwijnen ) zitten te kijken, en er komt dan ineens een auto voorbij... dat vinden ze niet zo fijn... en er spelen ook altijd kleine kinderen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah, dus je plaats een bord waar je de betekenis niet van weet?! xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook voor voetgangers toch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ja, m'n vader heeft dat bord geplaatst, maar ik had dat ding nog nooit gezien :D . ik kende alleen die ronde rooie, met een witte streep in het midden XD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sry ik vergiste me :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou liever een flink bord met letters zetten: Geen toegang. Deze weg loopt dood. Zelf een verkeersbord plaatsen mag niet. Tenminste, het is niet jullie eigen weg als ik het goed begrijp.
Is een verbodsbord (zie de link die ik toegevoegd heb)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit bord betekent dat een weg in beide richtingen gesloten is voor alle voertuigen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent: Verboden voor alle verkeer. Voetgangers worden niet tot verkeer gerekend, zij mogen zich daar wel bevinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet mee eens Moolkeesje: Verkeer = alle weggebruikers. Weggebruikers = voetgangers, fietsers, bromfietsers, bestuurders van een gehandicaptenvoertuig, van een motorvoertuig of van een tram, ruiters, geleiders van rij- of trekdieren of vee en bestuurders van een bespannen of onbespannen wagen. Bestuurders = alle weggebruikers behalve voetgangers. Ik verzin dit niet zelf bai de wee, maar zijn de definities zoals vermeldt in artikel 1 van het RVV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als voetganger (weliswaar met rollator) heb ik me nooit zo in die materie verdiept.
Ik meende te weten,dat voetgangers niet tot verkeer worden gerekend.
Zo zie je maar weer: Een mens is nooit te oud om te leren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. Ik leer nog iedere dag.
Bord C1 Geslotenverklaring: Gesloten in beide richtingen voor voertuigen, ruiters en geleiders van rij- of trekdieren of vee.