voordeelurenkaart 60 plus

worden de keuzevrije dagen voor 60plus met voordeelurenkaart,automatisch verlengd

Toegevoegd na 1 minuut:
ik bedoel dus als ik de vrijekeuzedagen in 2011 gebruik,,de ns ervan uit gaat dat ik dit ook in 2012 doe!?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zelf heb ik een voordeelurenkaart en die wordt door NS jaarlijks verlengd, totdat ik aangeef er mee te gaan stoppen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik heb dit zelf geregeld door een incasso af te geven in verband met een speciale prijs. Dan is het gemakkelijk voor NS de klant te behouden. Als je een accept krijgt. lijkt me dat iets moeilijker. Maar waarom bel je niet gewoon met de NS op 0900-2021163 ?? Dan weet je het zeker !!