Ligt het openbaar vervoer in Zuid-Limburg plat?

ik had gehoord dat het openbaar vervoer plat lag, maar ik zou graag willen weten of dat morgen nog zo is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik kan niets vinden over een staking of zo, ook niet op de site van de lokale omroep en de lokale vervoerders.
Bel anders zelf de vervoerder: http://www.veolia-transport.nl/veolia-transport-netherland/limburg/
Ik weet wel dat er acties dreigen in de grote steden, op 14 (TR'dam), 15 (A'dam) en 16 (Den Haag) februari, met minder/geen OV of werkonderbrekingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmmm, niets van gemerkt. De bussen reden vandaag gewoon in us sjiek en sjoen Mestreech...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en anders kan je dat vinden op 9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik woon zelf in Zuid-Limburg, en ik heb niks gehoord/gemerkt van een staking.
Ik ben een beetje verbaast dat je hier opeens mee komt!
Je kunt voor actuele storingen/stakingen enz. kijken op www.9292ov.nl
Bronnen: