#an ik nog een treinkaartje kopen als ik met trein wil?

ik heb geen zin om met de gladheid te aan auto rijden en wil met de trein maar is dat tegenwoordig zonder ov chip kaart nog mogelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor. Je kan overal kaartjes kopen aan het automaat of indien aanwezig aan het loket.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De OV chipkaart heeft het papieren treinkaartje nog niet vervangen.

Je kan dus op elk station een kaartje kopen bij de automaat of aan het loket als dit er is.
Je kunt ook online een kaartje kopen en deze uitprinten (e-ticket)