Ik heb een kortingskaart van de Ns,maar bij het in en uitchecken betaal ik de volle laag?

Hoe kan dat,ik reis altijd na 9 uur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je een kortingskaart en een ov-chipkaart? Of heb je alleen een kortingskaart.
Als het goed is wordt het namelijk automatisch verrekend als je na 8.55 in checkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een kortingskaart kumarie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bedoelt een voordeelurenkaart in de vorm van een OV-chipkaart, toch? Of heb je een andere jaarkaart (bijvoorbeeld jaartrajectkaart) die tevens zou moeten werken als voordeelurenkaart? Heb je al geprobeerd om bij een kaartjesautomaat te proberen of er een 'product' klaarstaat om op te halen? Misschien dat je voordeelurenkaart nog niet actief is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suzy,die heb ik ook een voordeelurenkaart,hij is wel aktief ,maar bij het inchekken zegt hij al vol tarief terwijl ik een kortingskaart heb en bellen kost 1,75 per minuut dat is niet normaal toch
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of de chipkaart actief is of dat het product 'voordeelurenkaart' is opgehaald, zijn twee verschillende dingen. Jouw kaart gedraagt zich nu als losse OV-chipkaart zonder product erop. Ik heb ook een voordeelurenkaart, bij het inchecken hoort hij 'Abonnement' te vermelden, niet 'Vol tarief'. Ik zou echt even kijken bij een kaartjesautomaat. Dan kun je ook bekijken welke producten er wel of niet actief zijn op de pas. Dit reizen op vol tarief kost je trouwens veel meer dan een telefoontje à 1,75 per minuut. En anders loop je toch even langs de servicebalie? Het hoort natuurlijk niet, dat je die korting niet krijgt. Maar ik moet ook zeggen: de NS kan er niets aan doen als je niet eens meldt dat het probleem bestaat!
amigo
13 jaar geleden
goeie vraag want ik zit te wachten op dezelfde kaart en dacht al, als dat maar goed gaat, ik wacht je antwoorden af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt een goeie vraag!!

Het beste antwoord

Heb je de kaart al wel laten activeren?Als dat wel zo is moet je bij de NS langs gaan om te vragen hoe het zit.