Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe werk je het makkelijkst scooterschade weg?

ik heb wat valschade aan mijn scooter die ik wil verkopen. ik heb een witte hoogglans lak maar die is er dus afgeschuurd. je ziet nu een grauwe bergekleurige oppervlak. ik heb witte hoogglans verf die Precies hetzelfde is. kan ik die delen gladschuren en vervolgens verfen? kan je een redelijk resultaat behalen met een rollertje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste kun je de schade met plamuur en schuurpapier wegwerken en vervolgens een primer aanbrengen en spuiten. dat geeft het mooiste resultaat. Een rollertje of kwast werkt niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met een rollertje wordt het nooit echt mooi. Ik zou zelf de meest beschadigde plaatdelen vervangen door nieuwe of tweedehands. Zelf heb ik gisteren een stuurkap in kleur gekocht op Marktplaats voor 25 die bij een dealer rond de 90 euro kost.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
gewoon laten spuiten, of als je het zelf strak kunt kun je het ook zelf doen. ik zou in ieder geval niet gaan schuren op kunststof (neem ik aan?)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding