Wat heb ik nodig om een Belgische Honda Ca Rebel 125cc zonder kenteken in Nederland wel op kentekenplaat te laten zetten?

Ik ben van plan een motor te kopen in België zonder kenteken. Alleen ikzelf woon in Nederland, dus mijn vraag is wat heb ik ervoor nodig om in Nederland er wel een kentekenplaat erop te laten zetten. Ik heb al enige sites van de RDW doorgelezen, maar ik word er niet veel wijzer van.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Geintje gaat je minimaal €165,- kosten: https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Nederlands-kenteken-aanvragen-voor-bromfiets-uit-EU-of-EVA-land.aspx?path=Portal/Particulier/Brommer/Invoeren
Antoni
8 jaar geleden
@Rickweeshof, misschien is niet alleen maar sites doorlezen, maar je concrete vraag rechtstreeks aan de RDW stellen aan te raden?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ik den dat onderstaande pagina meer van toepassing is, 125 cc is namelijk geen brommer maar een motor. https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Nederlands-kenteken-aanvragen-voor-voertuig-uit-EU-of-EVA-land.aspx?path=Portal/Particulier/Motor/Invoeren

Antwoorden (1)

Als er geen kenteken bij is heb je ernstige problemen. Je moet in ieder geval een eigendomsverklaring hebben. Verder zul je een conformiteitsverklaring moeten hebben, waarmee je aan kunt geven dat zulke motoren in Europa een toelating hebben. Hij moet wel erg goedkoop zijn als je er al die moeite voor wilt nemen.