Bestaat er ook een website als gaspedaal.nl voor motoren?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik ben dus op zoek naar een zoekmachine voor motoren. Precies zoals gaspedaal.nl maar dan voor motorfietsen. Deze site vind ik er fijn werken.

Toegevoegd na 7 minuten:
Trouwens ben ik wel op zoek naar een site voor tweedehands motoren. Sites met nieuwe motoren ben ik al tegen gekomen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Zelf gebruik ik altijd Motorcentrale.com. Hier kun je filteren op merk, model, categorie, kilometerstand, bouwjaar en locatie.. Erg uitgebreid. Alle grote tweedehands motorsites staan er wel op.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja. Zo'n soort website zocht ik, Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Wat ik heb kunnen vinden is:
- www.motorfiets.nl een site waar veel informatie over nieuwe en gebruikte motorfietsen te vinden is, en
- www.mlmparts.com een site waar je veel motoronderdelen kunt bestellen.

Toegevoegd na 27 seconden:
http://www.motorfiets.nl/

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, een beetje te ijverig geweest.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit is niet helemaal wat ik zoek. Ik zoek een zoekmachine naar tweedehands motoren. Dit zijn vooral onderdelen en informatie. In ieder geval bedankt voor de moeite.