Kan een 200cc motor begrensd worden naar 11kw?

Ik zou graag een 200cc motor kopen, maar met het eerste motorrijbewijs mag je alleen een moter met 11kw. Dit is vaak een 125cc. dus vroeg ik me dit af.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

ja hij kan wel begrenst worden, maar is dan niet geldig voor je rijbewijs. je koppel in newton meter word dan namelijk niet veranderd wat juist voor beginnende bestuurders het zogenaamde gevaar op zou leveren
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja , in de meeste gevallen wel ! Maar met oudere klassiekers of ? Kan het lastig zijn . Maar raadpleeg voor je koopt een bedrijf die dat kan en doet maar vooral wat het kost ! Het kan in theorie altijd maar tegen welke prijs . Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor rijbewijs A1 geld het volgende:
Maximaal 125 cc en 11 kW.
Dus ook al kan het, dan heb je er niets aan.
Even geduld, en ls je 21 bent meteen voor A2 opgan is een andere mogelijkheid...