Motorrijbewijs halen?

Op het website van cbr staat dat je op een zwaardere motor mag rijden als je 21 jaar of ouder bent. Maar op de website van anwb staat dat de regels wordt gewijzigd op 19 januari 2013 en dat je op een zwaardere motor mag rijden als je 24 jaar of ouder bent en je moet minimaal 2 jaar in het bezit zijn van rijbewijs A2. Maar stel dat mijn rijinstructeur de praktijkexamen ergens in februari zet, kan ik dan gewoon zonder problemen afrijden of moet ik echt aan deze eisen voldoen.

Graag jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je examen doet op en na 19 januari 2013 moet je voldoen aan de nieuwe Europese wetten..

Ik zou zeggen... doe zo snel mogelijk als het kan...